Prikaz poslovne inicijative: Razvoj audio produkcije u Mostaru

„Najčešće se u poslovnom sektoru ne susreću svi potrebni segmenti za uspešan razvoj. Ili imamo resurse a nemamo tehnologiju i menadžment, ili obrnuto, ili je neka treća kombinacija, ali jedina mogućnost za stabilan i siguran uspeh je imati sva tri segmenta. Ovo je projekat koji će se baviti edukacijom, i čvrsto verujemo da smo u poziciji da napravimo koristan edukacioni program u idealnim radnim uslovima“, navodi autor projekta Orhan Oha Maslo iz Mostara.

„Radi se o pilot projektu koji je posvećen unapređenju kvaliteta audio snimaka u regionu. Vrlo je teško doći do visokokvalitetnog studija za snimanje a onda postoji i druga prepreka a to je – gde pronaći iskusnog producenta? Kao menadžer Recording studia MC Pavarotti, imam ideju da zajedno sa studijskim timom i poznatim regionalnim producentima, organizujemo petodnevni kurs za 5 mladih producenata koji će kroz teorijsko-praktični rad razviti svoje producentsko znanje i veštine. Dakle, radi se o prolasku kroz celi proces snimanja pesme: izbor i pozicioniranje mikrofona, ambijent, usnimavanje, editing, mix, postprodukcija i master. Dakle, svi potrebni koraci koji donose finalni rezultat visokog kvaliteta u domenu audio produkcije“, objašnjava Oha.

Kako navodi, projekat je na nivou ideje ali „sa vrlo čvrstim uporištem po pitanju ljudskih resursa i potrebnih tehničkih uslova. Namenjen je mladim producentima ali i muzičkim grupama koje će koristiti usluge iskusnijih domaćih, regionalnih producenata, a onda sve to dolazi i do krajnjih korisnika kao što su slušaoci iz celog regiona.“

Ova poslovna inicijativa je selektovana kao jedna od 10 iz Srbije i Bosne i Hercegovine, u okviru projekta Dositheus – Profesionalni razvoj za preduzetništvo u kulturnim/kreativnim industrijama, koji sprovodi Academica uz podršku UNESCO Međunarodnog fonda za kulturnu raznolikost i Švajcarskog programa za kulturu Zapadnog Balkana.
Objavljeno 29. decembra 2012.

M.M.

Ostavite odgovor